marți, 6 septembrie 2016

SuperBlog 2016- Păzea că vin!


     Inspirația nu ține mereu cu mine. Cred că asta a fost vizibil pe blog în ultimele luni. Dar pentru că a venit toamna, cu aer proaspăt și plin de energie, mă gândesc că ar fi cazul să mă lovească și pe mine inspirația.



     Până vine ea de la sine însă, am să îi dau un brânci. De aceea am ales să mă înscriu această toamnă în competiția SuperBlog 2016. Cu tastele pregătite, cuvintele la îndemână și ideile ce abia așteaptă sa curgă, sunt pregătită să scriu despre frumusețe, haine frumoase, încălzire termică :P, și alte bazaconii.

     Pentru ca acest proiect să fie un succes o sa am nevoie, bineînțeles, și de sprijinul vostru. La urma urmei, degeaba scriu dacă nimeni nu citește. Se anunță postări proaspete, articole amuzante, povești interesante, așa că fiți cu ochii pe blog.

    Până la prima probă vă pup, și ne vedem cu alte postări.

3 comentarii:

  1. Bun venit in SuperBlog, Hadasa!
    Iti multumim pentru inscriere, iar pe 1 octombrie te asteptam la start cu prima proba a competitiei.
    Mult succes si sa ne citim cu bine! O toamna grozava!

    RăspundețiȘtergere
  2. Mult succes in competitie! Abia astept sa iti citesc articolele si sa ne intalnim la Gala! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Cred că nu există modalitate mai bună de a-ți provoca inspirația și creativitatea decât scriind „la comandă”, pe teme impuse. Aceste tip de exercițiu te va transforma într-o bloggeriță extrem de creativă!
    Îți urez succes din toată inima!

    RăspundețiȘtergere