joi, 25 iunie 2015

Pinspiration - Foloseşte agrafele de păr în mod creativ


  Bună tuturor!

  Azi vorbim puţin despre ultima mea găselniţă (cel mai probabil întârziată). Pentru început trebuie să ştii că sunt mare fană Pinterest (dacă vrei să vezi ce fac eu pe acolo poţi vedea aici). Cum eu am părul lung, şi caut mereu noi metode de a-l coafa, Pinterest este un prieten de nădejde, deoarece ma inspira foarte mult. Aşadar o să lansez o serie de articole #Pinspiration, în care o să împărtăşesc cu tine ce mi se pare mie deosebit. 
  Cum ai observat şi în titlu, azi vorbim despre agrafe de păr sau bobby pins. Le pierzi mereu, nu poţi trăi fără ele şi se pare că, le poţi purta cu stil. Mă chinui mereu să le ascund, ca şi când ar fi o crimă dacă s-ar vedea, însa trend-ul exposed bobby pin, îmi dă o scuză foarte bună pentru a le lăsa la vedere. Aşa că, am să îţi arăt cum poti să îţi porţi cu îndrăzneală agrafele.



   Acestea sunt favoritele mele şi dacă te simţi "meşteră", îţi poţi creea  propriile agrafe colorate folosind ojă.

   Sper ca ţi-au plăcut pin-urile. Până la următoarea postare, dă-ţi cu părerea în comentarii. Tu ce design cu agrafe ai folosi? 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu