luni, 8 iunie 2015

Recomandare film - Delicacy


  Buna tuturor!

  Astazi imi dau cu parerea despre un film. Vreau sa incep prin a preciza ca sunt foarte pretentioasa cand vine vorba de arta cinematografica. Nu imi plac sub nici o forma filmele siropoase, cu povesti fantasmagorice, sau superficiale. Cea mai mare problema o am cu filmele de dragoste. Uneori am chef de un film bun de dragoste ,dar eu sunt genul de persoana care la ora 22:00 incepe cautarea si, poate pe la 24:00 se hotaraste sa urmareasca un film... :). Din fericire azi o sa va vorbesc despre un film de dragoste care m-a cucerit. 

  Delicacy sau La Delicatesse este un film frantuzesc lansat in 2011. Stiu ce o sa spuneti: "Film frantuzesc, astea sunt aiurea, nu le-am inteles nicodata, etc, etc.". Ei bine, acesta nu este un film frantuzesc tipic, sa spunem asa. Are o poveste interesanta, realista, dar care este in stare sa iti activeze toata gama de emotii. Cred ca in cazul meu, realismul cu care este tratata povestea a jucat un rol decesiv. Nu este o poveste exagerata, iesita din comun, dar reuseste sa iti capteze atentia prin umor elegant si momente "sweet". 

  Recomand cu tot dragul acest film si sunt sigura ca il veti urmarii cu placere, mai ales pentru ca are o coloana sonora superba pe care am ascultat-o luni de zile fara sa ma plictisesc. 

  Cam atat pentru azi. Spuneti-mi daca l-ati urmarit, cum vi sa parut, dati-va cu parerea in comentarii.

  Pana la urmatoarea postrae, vizionare placuta! :* 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu