luni, 29 iunie 2015

Review - Creme de maini Oriflame



  Bună tuturor!

  Azi vreau să vă vorbesc despre (dragostea mea) creme de mâini. Trebiue să ştiţi că sunt dependentă de crema de mâini. Cred că dacă aş putea, m-aş spăla pe mâini cu cremă de mâini, deoarece am mereu impresia că mâinile mele sunt uscate si... le iubesc pur şi simplu. 
   Atunci când trebuie sa decid dacă îmi place sau nu o cremă de mâini, prima şi prima dată verific dacă se absoarbe repede în piele. Am avut experienţe cu creme care nu se absorbeau, puteam sa le tot masez, dar ajungeam in cele din urmă să şterg produsul de pe mană. Al doilea lucru pe care îl iau în considerare este mirosul. Nu ma omor după arome de ciocolată, cafea, scorţişoară, etc. Prefer ceva fructat.
   Din fericire cremele de la Oriflame, în special cele din gama Nature Secrets, îndeplinesc criteriile mele şi o să vă povestesc despre trei dintre preferatele mele.


   Cremă hidratantă de mâini cu extracte din busuioc şi piersică Nature Secrets

 





   După cum se vede, aproape am terminat această cremă. Practic am terminat-o dar eu mai storc încă din recipient pentru că o ador. În primul rand, se absoarbe foarte bine în piele. Apoi, partea mea preferată, mirosul. Mirosul este extraordinar. Miroase nu a piersică, a sâmbure de piersică, cel puţin nasul meu aşa crede. Oricum îmi aminteşte mult de copilărie când obişnuiam să sparg sâmburele de la piersică şi să-i mănânc conţinutul.  Hidratează foarte bine şi pentru că este îmbunătăţită cu ulei de migdale, ajută la regenerarea pielii. Informaţii despre cremă găsiţi aici.

 Cremă protectoare de mâini cu extracte din vanilie şi rodie Nature Secrets


  Această cremă de mâini este o nou venită, am achiziţionat-o în ultima comandă Oriflame, odată cu acest set:
  Îmi place foarte mult. Hidratează, se absoarbe bine în piele şi are un miros foarte plăcut. În general nu îmi place aroma de vanilie. Mă aşteptam să aibă o aromă mai pronunţată de rodie, însă mirosul de vanilie este predominant ceea ce, surprinzător, nu mă deranjează. Mai multe despre produs aici.

  Cremă de mâini Oriflame Dream Cream 

 
  Pot spune despre această cremă că este drăguţă. Îmi place foarte mult, cred că este a treia oară când o cumpăr. Îmi place foarte mult că este micuţă, o pot purta în geantă şi să o aplic ori de căte ori simt nevoia. Pentru că este o cremă "de geantă", are o textura foarte fluidă pentru a se absorbi cat mai repede. Mirosul e, de asemenea, foarte plăcut. Despre cremă aici.

  Cam atât pentru azi. Dacă vă plac articolele de pe blog puteţi să vă abonaţi la newsletter şi/sau să daţi like paginii de Facebook. Până la următoarea postare, daţi-vă cu părerea în comentarii. Voi ce creme de mâini folosiţi?





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu