miercuri, 10 iunie 2015

Review - Mască de faţă cu efect profund de îndepărtare a punctelor negre Pure Skin, Oriflame


  Buna tuturor!

  Azi o sa va vorbesc putin despre aceasta masca impotriva punctelor negre.
  Punctele negre sunt o problema pentru toata lumea si cu totii vrem sa scapam cat mai repede de ele. Cea mai mare greseala pe care o facem este ca incercam sa le indepartam singuri, prin stoarcere. Nu ca aceasta metoda nu ar fi buna, dar putini stiu cum sa o faca cum trebuie (inclusiv eu) si ajungem sa ne deterioram tenul. De aceea recomand alternative mai putin agresive.
  Din experienta, pot spune ca am incercat multe ca sa scap de puncte negre: masca cu ou, cu zat de cafea, cu bicarbonat de sodiu, etc.  Nici una nu a functionat si asa am zis sa ii dau o sansa acestui produs. Eu oricum iubesc mastile de fata deci, de ce nu?
   Dupa cum spune Oriflame aceasta masca din gama Pure Skin este: Mască de faţă cu acţiune profundă, ce conţine ingredientul antimicrobian acid salicilic şi tehnologia Detect, care contribuie la reducerea, respectiv prevenirea apariţiei punctelor negre şi a coşurilor. Purifică, micşorează porii şi are un efect matifiant. Se foloseşte de 1-2 ori pe săptămână. 

  Recunosc ca am fost destul de sceptica, dar masca chiar functioneaza foarte bine. Motivul pentru care are efect este acidul salicilic, acelasi pe care il gasim si in clasica aspirina. Acidul salicilic e foarte eficient deoarece  este un acid solubil în lipide, ceea ce înseamnă că are puterea de a pătrunde prin sebum, ajungând astfel în profunzimea porilor. Astfel, el exfoliază celulele moarte acumulate în exces. 
  Masca se aplica in strat subtire pe zonele afecate si se lasa sa actioneze pentru 5 minute dupa care se clateste. Imi place mult ca nu trebuie sa actioneze mult, deci e foarte comod de folosit. Textura e placuta si lasa o senzatie racoroasa pe ten din cauza mentolului. De asemenea nu irita pielea. Se foloseste de 1-2 ori pe saptamana, personal o folosesc o data pe saptamana deoarece am ten mixt cu tendinta de deshidratare. 
  Singurul minus este ca nu este mentionata pe ambalaj cantitatea de acid salicilic. Cred ca pentru cei cu ten sensibil e important sa se specifice acest detaliu.
   In final am pregatit dovada ca functioneaza:
Inainte

Dupa

  Pana la urmatoarea postare, dati-va cu parerea in comentarii. :*

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu