miercuri, 12 august 2015

Review - Crema cu efect WOW de la Nivea



  Bună dragele mele! În sfârşit revin cu un review pe care l-am promis de mult. Este vorba despre crema multifuncţională de la NIVEA. 


   
 Am primit această cremă cu ocazia unui concurs şi m-am bucurat pentru că auzisem numai de bine despre ea, voiam deci să o încerc la rândul meu. Am primit varianta mini, de 100 ml care este numai bună de pus în geantă sau în bagajul de vacanţă. 

     Să începem cu ce izbeşte ochiul: ambalajul. Foarte draguţ, evident, dar ce mi-a atras atenţia este faptul ca este folosit la maxim. Ştiţi atunci când vă luaţi o cremă nouă, o desfaceţi frumos, îi îndepărtaţi folia, şi observaţi  o mare şi frumoasă "groapă" de aer. Şi eu credeam că aşa e normal să fie, până am văzut această cremă. 


  
Crema este foarte densă, de aceea nu o să curgă. Are un aspect perlat aş spune eu, şi un miros pe care eu l-am regăsit doar la cremele de la Nivea. Textura este uşoară, poate fi folosită fără frică vara pentru că se topeşte foarte repede pe ten şi se absoarbe imediat.
     Ce mi-a plăcut foarte mult este că nu lasă o senzaţie grasă pe piele, şi nu îţi lasă tenul lucios. În schimb hidratează foarte bine pielea. Sunt destul de încântată de ea, chiar nu pot găsi ceva ce să nu îmi placă. 
   Este destul de accesibilă, în magazine găsiţi varianta de 100 ml la aproximativ 14.00 lei. 

      Cam atât pentru azi. Aţi încercat această cremă? Cum vi se pare? Daţi-vă cu părerea în comentarii. Vă pup!

   P.S.:  Pe site-ul celor de la Nivea, găsiţi un concurs activ prin care puteţi câştiga această cremă.

2 comentarii:

  1. Am auzit multe lucruri bune despre aceasta crema, m-am inscris si eu la concurs, cine stie poate am noroc. Pupici
    alinpink.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Salut! E foarte reusita crema. Mult succes la concurs! Te pup :*

      Ștergere