vineri, 14 august 2015

Review - Cremă de corp cu castravete şi gălbenele, Oriflame



    Bună dragele mele. Un nou review azi, la, probabil, produsul meu preferat vara asta : Crema de corp cu castravete şi gălbenele de la Oriflame

 
      O să încep prin a lăuda această cremă pentru că îmi place enorm de mult. În primul rând, are un miros divin. Asta m-a convins să o şi cumpăr. Dacă îmi urmăriţi blogul, ştiţi că îmi plac aromele fructate, proaspete, şi acest produs exact aici se încadrează. Nu am crezut vreodată că o să îmi placă ceva ce miroase a castravete, dar este o aromă nemaipomenită, discretă şi foarte proaspătă. 

    
    În al doilea rând, este foarte potrivită pentru vară. Are o textură uşoară, fluidă, se absoarbe foarte repede. Nu este colorată şi are aspect lucios. 



   Pe lângă faptul că hidratează foarte bine, are proprietăţi calmante, deci e numai bună dacă ai stat prea mult la soare. Cel mai mult şi cel mai mult îmi place faptul că, după cum am descoperit, are efect răcoritor. Eu o folosesc în special pe picioare, şi imediat ce se absorbea pur şi simplu aveam picioare reci, vara, ziua în amiaza mare.

    Eu am luat-o când a fost la ofertă în catalog. Detalii despre ea găsiţi aici. În catalog cred că are preţul în jur de 14 lei. Oricum recomand din tot sufletul această cremă.
    
   Acesta a fost review-ul. Sper că v-a plăcut. Până la următoarea postare daţi-vă cu părerea în comentarii: Voi aţi încercat această cremă? Cum vi s-a părut? Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu