joi, 10 septembrie 2015

Pinspiration - Back to school nail art



      Bună dragele mele! Mai bine spus dragele mele şcolăriţe, pentru că acest articol vă este dedicat. Ştiu că sunteţi interesate să faceţi impresie în prima zi de şcoală. O modalitate prin care puteţi ieşi în evidenţă este printr-o manichiură tematică. Nu aveţi nicio idee? Vă dau eu câteva (adică Pinterest, eu doar vi le arăt :P).



     Atât pentru azi. Care manichiură vă place mai mult? Pe care aţi încercat-o sau vreţi să o încercaţi? Aveţi şi alte idei? Daţi-vă cu părerea în comentarii. Vă pup!

5 comentarii:

  1. Foarte dragute modelele, Hadasa <3
    Pacat ca eu nu am nici indemanare, nici timp sa-mi fac asa ceva :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragute sunt! Pacat ca nu pot sa le fac. Asta e, astept urmatoarele articole. Revin cu un nou blog si sper sa il vezi si sa imi scrii parerea ta despre el. Sunt foarte curioasa sa vad noile postari, dar mai ales, noile review-uri. Te-am pupacit si multa bafta cu blogul minunat pe care il ai.
    Ioana.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super. Abia astept sa vad noul tau blog. Despre ce o sa fie?

      Ștergere
    2. Va fi un blog de review. Pregatesc cateva articole. Daca vrei sa ma contactezi vreau sa te anunt ca blogul se va numi Ioana's Folie Blog. Astept noile tale nominalizari pentru diverse activitati. Te-am pupat :*

      Ștergere