duminică, 20 septembrie 2015

Pinspiration - Diy Back To School Accesories


    Bună dragele mele! Ştiu că şcoala a început deja, dar eu zic că nu strică niciodată să scormonim după idei noi. Eu asta am făcut, inspirata fiind de toată febra Back To School, deşi, de o vreme nu mai dau pe acolo :P. Indiferent că sunteţi sau nu la şcoală, sper să vă inspire aceste idei. De asemnea, dacă e duminică şi citeşti articolul meu, nu uita că mâine ai şcoală şi ar fi indicat să te uiţi peste teme (pe cine păcălesc, citeşte în continuare, au şi pauzele un rost).
    O să vă arăt azi ce minunăţii am mai găsit pe Pinterest. Pe mine m-au foarte încântat pentru că sunt o stationery addicted. Fără alte introduceri, clătiţi-vă ochii frumoşi pe aici:




   Cam atât pentru azi, sper că vă puteţi inspira şi că v-am ajutat să priviţi lucruşoarele din penar cu mai multă simpatie. Nu uitaţi să fiţi creative şi harnice. Dacă am reuşit să vă inspir măcar puţin, nu ezitaţi să îmi spuneţi în comentarii. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu