marți, 8 septembrie 2015

Review - Gamă de îngrijire a pielii cu muşeţel pentru ten sensibil, Oriflame



        Bună dragele mele! Mă bucur să revin pe blog, chiar dacă, spre ruşinea mea, s-a cam pus praful pe el. Începutul de toamnă m-a prins când ocupată, când leneşă, dar revin cu forţe noi. Azi v-am pregătit un review la o gama de produse ce mie îmi plac tare mult, demachiantul cremă, tonicul şi crema de faţă cu muşeţel de la Oriflame, din gama Love Nature


  
   Am început să folosesc această gamă de aproximativ o lună jumate, deoarece pe timpul verii am constatat că tenul meu e din ce în ce mai sensibil. Aveam nevoie de ceva blând cu el, deoarece gelul meu de curăţare era prea agresiv. S-a întâmplat să găsesc aceste produse la set într-o ofertă foarte bună şi am început să le folosesc. Îmi place foarte mult şi în continuare o să vă vorbesc despre fiecare în parte. 


     Demachiant cremă

  

      Este primul de genul pe care l-am folosit. M-a încântat mult blândeţea cu care tratează tenul. Se masează pe faţă după care se îndepartează cu ajutorul unei dischete demachiante. Textura foarte uşoară, uşor fluidă este perfectă pentru orice anotimp. Nu conţine coloranţi nici un miros anume. Are o aroma neutră, uşor acrişoară. Nu se absoarbe în piele. Cel mai mult mi-a plăcut că nu mi-a iritat tenul nici nu l-a uscat. Dacă aveţi un ten sensibil sau uscat, acest demachiant ar putea cel mai potrivit pentru voi. 


       Tonicul 

     
    Foarte important după demachiere, deoarece curăţă la rândul lui orice reziduri, dar şi mai important, echilibrează Ph-ul pielii. De asemenea foarte blând cu tenul, nu provoacă usturime. Un lucru care  mi-a plăcut mult a fost că, folosit împreună cu demachiantul cremă în fiecare seară, îmi usuca mult mai repede coşurile, ba chiar micile inflamaţii, care altfel ar fi devenit erupţii, dispăreau peste noapte. 

       Crema de faţă

     
   
         Probabil preferata mea vara asta, va rămâne în ritualul meu şi această toamnă. Îmi hidratează tenul atât cât trebuie, se absoarbe destul de bine, îl lasă reîmprospătat şi ferm. Are o textură uşor fluidă, uşoară. Eu totuşi o folosesc ca şi cremă de noapte, ziua nu mă înţeleg aşa bine cu ea deoarece, deşi se absoarbe, eu am impresia că lasă pielea lipicioasă (it`s only in my head). 

         Atât pentru azi. Aştept comentariile voastre. Aţi  încercat această gamă? Aţi încercat al produs tot pe bază de muşeţel de la alt producător? Cum vi s-a părut? Daţi-vă cu părerea în comentarii. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu