miercuri, 4 noiembrie 2015

Favoritele lunii - Octombrie



   Salut dragelor! Deoarece octombrie este luna mea preferată, şi pentru că luna asta am despre ce să vă povestesc, am decis să postez primul articol de "favorite". Sper să vă placă!

   

    Gel de dus - Balea


    Am primit acest gel de duş de la Alina, precum şi balsamul de buze despre care o să vă vorbesc. O să îi fac un review cum trebui în curând pe blog. Momentan vă pot spune că îmi place foarte mult. Are un miros discret care mie îmi aminteşte de grapefruit. Am folosit ceva din el, după cum se vede în imagine. Cred că, împreună cu balsamul, sunt singurele produse ce îmi mai amintescde vară. 

    Mască regenerantă Gerovital Tratament Expert

    
    Am folosit cu mare plăcere această mască de păr, la fiecare a doua spălare. Am şi scris despre ea aici. Am folosit mai bine de jumatate. După o folosire mai îndelungată se resimt cu adevărat rezultatele. Părul meu se simte mai puternic, mai mătăsos şi este extraordinar de strălucitor. O recomand cu mare, mare drag.  

    Demachiant bifazic - Nivea

 
     Despre acest produs o să scriu mai pe larg în curând. Tot ce pot să vă spun este că îşi face foarte bine treaba. În seriile în care, după un proces îndelungat de automotivare şi autoconvingere, mă hotăram să nu merg la nani fără să îmi şterg rimelul, acest demachiant afost foarte practic, deoarece acţionează foarte rapid şi curat. 

   Mască de faţă cu miere şi cocos - Joy in a Jar


     Am mai scris despre cât de mult îmi place această mască de faţă aici. Este un produs deosibit şi de fiecare dată când aplic masca, mă simt privilegiată că îl am. Are rezultate foarte bune şi, cu siguranţă, o voi folosi în continuare pentru că are grijă de tenul meu uscat în această perioadă. 

   Ojele ulorile naturii - Yves Rocher

   
     Acestea sunt ojele pe care le-am folosit această lună. Mai multe detalii despre ele puteţi găsi aici. Mi-a plăcut în mod deosebit nuanţa de nude. 

    Balsam de buze - Balea

     
   Eu şi sora mea mai mică avem o obsesie pentru balasmurile de buze. Şi despre acest balsam o să vă povestesc mai multe. Mi-a plăcut în mod deosebit aroma de pepene. Toamna buzele mele se usucă la fel ca şi frunzele şi nu supravieţuiesc fără balsam de buze. 

    Loţiune de corp "My Butterfly" - Casyopea, Smelly Soul

   

   Aceasta este loţiunea pe care am folosit-o acesată lună. Vă voi spune mai multe despre ea, probabil săptămâna aceasta. Pot să vă spun de pe acum că are un parfum foarte puternic şi persistent care se potriveşte foarte bine acestei perioade. 

     Acestea au fost favoritele mele. Vă rog să vă daţi cu părerea în comentarii, dacă v-a plăcut acest tip de postare şi dacă mai vreţi astfel de postări pe blog. Voi răspunde cu plăcere la orice întrebare legată despre produse. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu