vineri, 27 noiembrie 2015

Review - Gel de dus Balea cu caise si iasomie


   Dragele mele azi am pentru voi un review la gelul de duş preferat din luna octombrie. Este vorba despre geleul de dus de la Balea cu caise si iasomie. L-am primit de la Alina care are şi ea un blog draguţ.

    Îmi place mult faptul că are un preţ accesibil, îl găsiţi undeva la 7 lei în magazinele DM. Pentru un asemenea preţ are o calitate destul de bună. Face multă spumă fără să fie nevoie de mult produs. Are un miros foarte plăcut, nu mă deranjează, deşi nu aş pune că miroase a iasomie şi caise, mai degrabă miroase a grapefruit.


   O altă chestie smecheră pe care o are sunt acele perluţe cu ulei. Acestea ar trebui să se topească pe piele şi să o hrpnească. De topit cred că se topesc, dar nu îmi hidratează pielea. Simt nevoia să aplic loţiune după duş. Dar este un gel de duş ieftin, care işi face treaba bine şi are un miros care nu ma face să îmi fie rău, aşa că intră uşor la preferatele mele.

   Ştiu că est o postare scurtă, dar adevărul este că nu prea sunt multe lucruri de spus despre acest produs. E bun şi asta spune tot. Până data viitoare mi-ar plăcea să ştiu care este gelul vostru de duş preferat pentru iarnă. Vă pup!

2 comentarii:

  1. ma bucur ca-ti place, cu asta m-am inteles si eu, desi mie mi-a lasat alte impresii legate de miros. ii fac si eu review curand ;).

    RăspundețiȘtergere