miercuri, 16 decembrie 2015

Pinspiration - DIY bijuterii de iarnă



   Cred că toate articolele Pinspiration din iarna asta o să fie pe tema iarnă, pentru că sunt foarte multe lucruri pe care le poţi face legat de acest sezon. Azi vă vorbesc despre bijuterii ce se potrivesc de minune cu anotimpul de afară, pe care le puteţi face destul de uşor, poate chiar în vacanţă sau în concediu, că şi aşa iarna suntem mai liberi şi parcă ne atrage mai mult lucrul de mână. Eu am ales câteva imagini care m-au inspirat. sper să vă dea şi vouă idei. Sunt nişte proiecte foarte potrivite pentru iarnă, unele transmiţând ideea de căldură şi confort, altele fiind inspirate de motive iernatice.


  

    Astea au fost ideile ce mi-au plăcut mie cel mai mult. Dacă vreţi mi-ar plăcea să îmi spuneţi în comentarii dacă v-a plăcut vreo idee în mod special, sau dacă aţi pus-o în practică. Pupici!

3 comentarii: