joi, 10 decembrie 2015

Recomandare film - Me, Earl and the dying girl



   Joia e zi de film, da? Mă tot gândeam despre ce să vă vorbesc azi, şi după ce am văzut că v-a plăcut ultima postare cu recomandare de film, am zis că o să mai vorbim şi azi despre un film frumos. Este vorba despre Me, Earl and the dying girl. Ştiu că titlul sună oarecum straniu, dar vă asigur de pe acum că nu e horror.



   În mare este vorba despre trei adolescenţi, doi băieţi prieteni de o viaţă şi fata nouă şi pe moarte, bolnavă de leucemie. De la început vă spun că acesta este printre puţinele, dacă nu singurul film cu adolescenţi pe care pot să îl diger vizual, fără să îmi provoace indigestie. Personal detest cea mai mare parte a filmelor pentru adolescenţi, în principal pentru că sunt făcute în bătaie de joc. Se pare că gusturile majorităţii adolescenţilor sunt extraordinar de superficiale, iar producătorii de film profită de asta din plin.  Dar filmul despre care vorbim azi este o preafericită excepţie.


   Poate v-aţi obişnuit cu stilul meu de a recomanda filme. Nu vă spun nicodată ce se întâmplă, vă spun doar de ce merită să îl vedeţi. Mi se pare, până la urmă, o cruzime să îi spui unui om ce se întâmplă unui om atunci când recoamnzi un film. De aceea nici nu ma uit la trailer-e până în capăt dacă este un film care bănuiesc eu că o să îmi placă. Dacă mă uit până la sfârşit e clar că filmul nu are nimic să mă atragă. Trecând peste, filmul ăsta este o mică operă de artă. Prezintă viaţa complicată de adolescent cu multă eleganţă, bun simţ, fără exagerări gratuite. Prezintă interacţiunea dintre adolescenţi care degenerează, de această dată, doar într-o frumoasă relaţie de prietenie. Deloc plictisitor, dar liniştit în acelaşi timp, filmul o să te plimbe prin întreg spectrul de emoţii: de la veselie la tristeţe, de la fascinaţie la furie, de la admiraţie la dezamăgire. Surprinzător fără a fi siropos. Calitatea cadrelor şi a tehincii cinematografice se observă şi se admiră cu uşurinţă. Eu cred că intră cu uşurinţă în categoria "must see".

   Sunt curioasă dacă l-aţi văzut. Aş vrea să îmi lăsaţi în comentarii părerea voastră despre el. Dacă îl vedeţi şi vă place, aş aprecia să aflu de la voi acest lucru. Ne citim maine. Vă pup!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu