sâmbătă, 26 decembrie 2015

Review - Şampon regenerator - Gerovital Tratament Expert



   Despre gama Gerovital Tratament Expert v-am mai povestit, de fapt masca de păr a fost chiar printre preferatele lunii octombrie, dacă nu mă înşel. Ei bine, după ce am folosit şamponul din octombrie până acum, am zis că e cazul să cam scriu despre el. Eu l-am folosit pe cel din gama Regenerare.

   Ce spun ei?


     Având în componența sa ingrediente precum keratina hidrolizată, șamponul regenerant Gerovital acționează direct asupra firului de păr prin refacerea nivelului de keratină, o proteină ce asigură părului elasticitate și-l protejează de efectele distructive ale agenților externi.

Potrivit tuturor tipurilor de păr, șamponul acționează pe toată lungimea firului prin vitaminele și oligoelementele reunite în complexul bioactiv și prin extractele naturale din plante ce stau la baza rețetei. Rolul principal în refacerea structurii firului de păr îl are keratina hidrolizata din compoziție, keratina fiind constituentul esențial al firului de păr.
 
 Redă vitalitate părului obosit şi combate căderea excesivă a părului.





    Ce spun eu?

   După ce l-am folosit mai bine de o lună, mă declar mulţumită de acest produs. Efectele nu se văd imediat, ci doar după câteva săptămâni şi doar dacă este folosit împreună cu masca. Eu nu îl pot folosi singur pentru că îmi usucă părul. După şamponare părul meu scârţâie. Dar dacă folosesc masca din aceaşi gamă nu am nicio problemă, părul rămâne uşor de pieptănat şi moale. Am văzut efectele sale, în sensul că părul meu nu mai cade atât de mult, nu se mai rupe atât de uşor şi parcă este mai bogat. Aşadar am obţinut efectul dorit. Nu am avut deloc probleme cu mătreaţa cât timp l-am folosit. 


   Produsul are un miros plăcut, neutru. Nu face multă spumă, dar am observat asta la şampoanele de la Farmec. De aceea e nevoie de mai mult produs şi se termină cam repede. Este transparent. 



   Îl găsiţi pe site-ul lor la 10 lei în varianta de 125 ml. Preţul este accesibil şi produsul este unul bun. Voi l-aţi încercat? Aştept părerea voastră în comentarii. 

 #chicprofilechallenge

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu