vineri, 18 decembrie 2015

Review - Spray reparator Nivea


   Buna dragele mele. Si postarea asta se pune. Stiu ca am intarziat cu ea, dar am motive intemeiate: nu am fost acasa si cand am fost, a fost si Vocea Romaniei, deci...da! Din fericire, Alina de la Pareri razlete m-a salvat cu un review pe care l-am scris acum ceva vreme pentru ea. Vă pup!

Azi vorbim despre un produs interesant Spray reparator Nivea.

Acest spray este de fapt un balsam de păr fără clătire. Este îmbunătăţit cu Keratină lichidă şi ulei de Babassu. Uleiul de Babassu este foarte bun pentru păr deoarece conferă vitalitate şi strălucire firelor de păr, este util pentru scalp uscat, păr deteriorat, casant. Cu alte cuvinte când am văzut ce conţine acest produs am spus că este perfect pentru mine. Am firul de păr moale şi casant aşa că am avut aşteptări mari de la acest produs.
d7114ef49cc4ec5c117b6356680a930793852ef675633e9823938d6c68ead734
Produsul promite:
– Întăreşte firul de păr încă de la rădăcină şi îi oferă rezistenţă
– Reconstruieşte structura firului de păr, oferindu-i strălucire şi elasticitate
– Protejează vârfurile

Se aplică pe părul umed după şamponare sau pe părul uscat. Eu l-am folosit în ambele modalităţi. Nu am avut probleme, se usucă imediat, nu încarcă părul. Nu recomand însă folosirea zilnică. Eu l-am folosit doar pe părul umed după şamponare şi a doua zi pe părul uscat. În următoarele zile părul meu începea să se murdărească şi nu vroiam să îl mai încarc. Nu vedeam rostul.
O să încep cu ceea ce mi-a plăcut. Îmi place foarte mult comoditatea pe care ţi-o conferă un astfel de produs. Întradevăr înlocuieste balsamul fără nicio problemă. Asta m-a încântat pentru că nu mă aşteptam să funcţioneze foarte bine la părul meu moale. Contribuie foarte mult la descurcarea părului. Dacă vă e greu să vă descurcaţi părul de obicei, vă recomand cu mare drag să încercaţi un astfel de produs pentru că este foarte eficient. De asemenea, cu cât părul de descurcă mai uşor, cu atât mai puţine fire rupte ne vor părăsi. Are un miros plăcut, neutru, dar destul de puternic. Mie îmi persistă pe păr întreaga zi.  În privinţa rezistenţei pe care o poate oferii părului nu m-a dat pe spate. Nu cred că am văzut vreo diferenţă. Părul meu se rupe la fel de uşor. Dar, pentru că un tratament are nevoie de mai mult timp pentru a-şi arăta efectul cu adevărat, nu o să mă pronunţ categoric. Vârfurile despicate tot despicate rămân, cel puţin în cazul meu. O să îi mai ofer oricum timp pentru a vedea dacă se vede o îmbunătăţire în ce priveşte fortificarea firului de păr.
Per total îmi plac e acest produs chiar dacă nu s-a ridicat la nivelul aştepărilor mele. Dacă verodată vă e lene să vă daţi cu balsam sau uitaţi, acest produs poate fi salvator. Acesta a fost review-ul meu. Aştep părerile voastre în comentarii, dacă aţi încercat acest produs sau vreţi să îl încercaţi. Ce părere aveţi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu