luni, 7 decembrie 2015

Testează gratuit produsele Batiste



    Bună dragelor! Ştiu că am zis că voi posta în fiecare zi, dar cred că mai bine ziceam că voi posta în fiecare noapte, pentru că seara sau noapte am şi eu timp. Azi vreau să vă spun despre cum puteţi să obţineţi produse pentru testare gratis, la voi acasă.

    Buzztore.ro este o platformă de marketing participativ care îţi permite să testezi acasă, gratuit produsele companiilor cu care au o colaborare. Tot ce trebuie să faceţi este să promovaţi produsul testat pe reţelele de socializare şi să îi faceţi un review sincer. Simplu, nu?


  
     Sunt încântată deoarece tocmai am început pe Buzzstore o campanie în colaborare cu Batiste. Şamponul uscat Batiste este cel mai lăudat şi se pare că şi cel mai bun de pe piaţă în acest moment. Eu nu l-am încercat până acum tocmai de aceea sunt bucuroasă că există această campanie. 150 dintre cei care vor aplica, vor fi selecţionaţi să încerce noile produse Batiste.

     Puteţi să vă faceţi cont pe Buzztore dacă apăsaţi aici. Ca să aplicaţi va trebui să completaţi un formular online şi veţi fi anunţati prin e-mail dacă aţi fost selecţionaţi să participaţi la campanie. Mult succes! Vă pup!

2 comentarii: