marți, 16 februarie 2016

Ţinutele Grammy 2016 - un basm cu vrăjitoare şi căpcăuni



   Ciao găgăuţe! Povestim azi despre ţinutele Grammy 2016. Iniţial vroiam să fac "cele mai bune ţinute". dar. ce să vezi, nu am putut găsi decât două ţinute care să îmi placă, cât de cât. Aşa mi-am dat seama că decernările de premii muzicale sunt mult mai vulgare şi excentrice decât decernările de premii în cinematografie. Probabil şi datorită influenţei culturii pop. În fine, cert e că după ce m-am holbat şi m-am mirat de ţinutele celebrităţilor, mi-am dat seama că sunt ori de la circ, ori dintr-un basm. Aşa că dacă vreţi să vă plimbaţi puţin prin tărâmul extraordinar de tolerant al basmelor, vă invit cu drag.

 

   Verde împărat şi regina însarcinată cu Harap Alb
  
Roşu împărat şi regina lui "despuiată" după cum ar spune Creangă

 Hänsel și Gretel şi tatăl lor...

Şi vrăjitoarea care vrea să îi mănânce bineînţeles..


  Jasmine şi Aladin

  Şi covorul magic...


  Lupul


Şi cei trei purceluşi...  mai rock aşa...
   Şi scufiţa roşie...


  Prinţesa şi broscoiul...


   Frumoasa şi... Bestia..
   Zâna cea bună... a câştigat un premiu pentru melodia... "Veronica, Veronica, o fetiţă, ca oricare...."

   The Queen Hearts din Alice în ţara minuilor... varianta black


    Eminem Wannabe.. o să fac eu un basm despre asta...
      Kuzco
   Calul troian... din motive mai mult sau mai puţin evidente...

    Şi nu în ultimul rând... Cruela DeVile. Pe dalmaţieni poate îi găsiţi voi ;)

     Sper că va plăcut această postare. Care au fost ţinutele care v-au plăcut sau care v-au amuzat de la Grammy-ul de anul acesta? Aştept comentariile voastre şi sper să nu visaţi urât la noapte. Pupici!





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu