miercuri, 7 septembrie 2016

Pinspiration - Cum sa iti personalizezi rucsacul?

   
        Începe un nou an școlar și tu nu ai încă un rucsac nou? Ești mămica și copilul tău spune ca nu mai merge la școală dacă nu îi cumperi rucsacul ăla cu Ben10? Ești adolescent, treci la liceu și iți e rușine cu rucsacul pe care îl porți din clasa a 5-a? Ai găsit un rucsac hidos la second, sau nu vrei sa ai același rucsac ca restul clasei? Dacă ai răspuns afirmativ la cel puțin o întrebare, eu am soluțiile la problemele tale. Adică nu eu, eu doar am făcut treaba grea, am căutat soluții. Puteai și tu, dar mna... e vacanță încă.

       Posibilitățile de a-ți personaliza rucsacul sunt foarte numeroase, eu am să iți prezint azi doar câteva, așa să ai timp să le testezi până începe școala. Doar trebuie să ai și tu ceva mișto cu ce să iți rupi spatele.

        Precis ai pe acasă ceva material și o grămadă de nasturi. Ai putea foarte bine să îi coși pe rucsac.


        Știi lănțișorul ăla care ți s-a rupt vara asta? Cred că știu ce ai putea face cu mărgelele.



                 Dacă ai bunică este foarte probabil să dispui de o rezervă impresionată de macrame. Cu      puțină imaginație îți poți creea cel mai cool rucsac din școală. 



             Dacă tatăl tău are atelier este foarte probabil să găsești acolo niște pioneze. Cu lacul te      descurci tu ;).


     Acestea sunt tips-urile mele. Fiți harnici, creativi, și nu uitați să îmi lăsați un comentariu cu ideea care v-a ajutat cel mai mult. De asemenea sunt curioasă să aflu ce variantă vi se pare mai ok pentru școală, rucsacul pe roți, cel clasic, geanta de umăr sau buzunarul? Aștept cu interes comentariile voastre. Pupici!


 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu