marți, 6 decembrie 2016

Iarna dăm refresh la învelitori - Pilote, Prosoape și Pături



   E decembrie, deci e iarnă oficial. Pentru mine iarna nu înseamnă mai mult decât frig, portocale, ceai de mentă și haine de care vreau să scap. Mint. Înseamnă și citit de carte învelită în pătura lângă foc, și stat încă o jumătate de oră sub plapumă pentru că îmi e milă să o părăsesc dimineața. Este și sezonul în care îmi împrospătez „artileria” din casă: pilotele, prosoapele și păturile.

    Oricât de dragi îți sunt, păturile mai trebuie și înlocuite. Plus că altfel te învelești într-o pătură nouă. Asta e mai pufoasă și mai călduroasă. Vă potriviți mai bine. Eu ador să mă învelesc ca un vierme în pătură mai ales dacă este una nouă. Pe Elider.ro am găsit modele foarte variate, care de care mai pufoase. Preferatele mele puteți să le vedeți mai jos în poză.






   Despre Elider.ro vă pot spune că este un magazin online administrat de oameni foarte serioși. Am dat deja două comenzi la ei care mi-au ajuns în timp util și fără probleme. Așa că puteți comanda cu încredere. De pe site mi-a atras atenția în mod deosebit pilota cu puf de gâsca. Eu folosesc una asemănătoare și pot să vă spun că pot fi 5 grade în casă, sub pilota asta nu simți frigul.

   Dacă ești alergic la puful de gâscă poți opta pentru o pilotă din bumbac, material sintetic, sau chiar una din micro-fibră și umplutură antialergică. Vei descoperi o gamă variată de produse din care chiar ai de unde alege. Produsele sunt foarte calitative și au un preț accesibil. Dacă nu ai nevoie să cumperi pentru tine, te poți gândi să le faci cadou. Mereu mi-au plăcut cadourile practice, iar un cadou de acest fel nu are cum să nu fie apreciat.





   Dacă am rezolvat cu pilotele și păturile, mai rămâne să ne înlocuim prosoapele. Se spune ca iarna omoară microbii și bacteriile. La fel ar trebui să facem și noi cu prosoapele vechi. După folosiri și spălări repetate acestea își pierd din țesătură, nu mai au aceeași putere de absorbție, și nici culoarea nu mai e la fel ca la prima spălare. Așadar e timpul să le înlocuiești cu unele noi.

   Fie că ești în căutare de prosoape de baie, de față, de bucătărie sau pentru copii, găsești ușor modele frumoase și țesături de mare calitate. De asemenea, și un set de prosoape poate fi un cadou potrivit pentru persoanele dragi. Îmi amintesc că atunci când mergeam la grădiniță aveam un prosop micuț cu un imprimeu foarte simpatic de care eram foarte mândră. Nu știu dacă piticii de azi mai apreciază astfel de cadouri, dar la cât de sinceri și de recunoscători sunt ei, sunt sigură că ai putea înveselii un copil cu un prosop haios cu care să se dea șmecher la grădiniță.





   Începe iarna (și anul că nu am mai rămas mult din 2016) în forță și cu multă prospețime. În comentarii aștept să îmi povestiți ce cadouri vă place să primiți. Ne vedem acolo!

17 comentarii:

  1. Foarte frumoase paturile, mai ales cea cu Bambi imi place.

    RăspundețiȘtergere
  2. O patura noua te ajuta sa dormi mai bine si daca mai e si moale si pufoasa, e Raiul!

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi plac prosoapele, arata super. O sa vina foarte bine in baia mea noua!

    RăspundețiȘtergere
  4. Paturica aceea mi-a placut si mie. Apropos, au aparut acum niste paturi cu tematica de Craciun absolut adorabile in comert.Efectiv nu ma pot decide!

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu am acea pilota de la Minet Conf si sunt foarte multumita de ea, chiar o recomand! :D

    RăspundețiȘtergere
  6. Ce paturi frumoase sunt pe eLider si mie mi-ar trebui una Cocolino.

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca mi-ar placea sa primesc foarte multe lucruri de pe site, incepand de la pilote, prosoape, paturi pana la niste covorase de iuta cu motiv traditional si de care imi amintesc cum pe vremuri, abia asteptam sa le inlocuim mai repede cu persanele. Eu am prins timpurile cand covoarele de iuta erau baza

    RăspundețiȘtergere
  8. Vreau cat mai mule cadouri, imi plac paturile, prosoapele si ... toate.
    Poate vine Mosu!

    RăspundețiȘtergere
  9. Ce de pufosenii , tocmai mi am luat si eu una din Pepco , o ador.

    RăspundețiȘtergere
  10. Prosoapele alea brodate arata intr-un mare fel. Chiar m-ar tenta.

    RăspundețiȘtergere
  11. Si noua iarna ne plac paturicile cat mai pufoase!

    RăspundețiȘtergere
  12. Orice cadou e bine venit. Nu sunt mofturoasa. Nu m-as supara sa primesc patura pufoasa albastra din poza.

    RăspundețiȘtergere
  13. Eu visez la o patura pufoasa. Am si eu acasa vreo 3, dar parca intotdeauna imi trebuie un plan de rezerva ca sa alternez. Numai cand le mangai simt ca ma incalzesc.

    RăspundețiȘtergere
  14. Frumoase alegerile. Si eu imi doresc o paturica pentru bebe si o pilota noua

    RăspundețiȘtergere
  15. Ce frumos e paturile si pufoase! Orice bine primit cadouri!

    RăspundețiȘtergere