marți, 31 ianuarie 2017

Vreau să trec pe domeniu - Ce găzduire web să aleg?



    Dacă ești blogger și ți-ai pus și tu această întrebare, sunt fericită să îți povestesc ce răspuns am primit eu. Dacă ești un simplu cititor curios, atunci citind acest articol vei înțelege mai clar ce înseamnă să te ocupi de un blog.

   În momentul în care te-ai decis că blogul e mai mult decât un lucru pe care îl faci când pierzi vremea, atunci e vremea unui upgrade. E timpul să treci pe domeniu. Asta e și planul meu, dar odată cu un domeniu, trebuie să te gândești și la o găzduire web de calitate care să îți facă blogul rapid și prietenos. Deși sună ușor, găsirea unei găzduiri potrivite poate fi destul de dificilă. Asta pentru că sunt destul de multe care promit același lucru. Una trebuie să fie mai bună ca alta, dar care? Ei bine, eu am aflat și o să îți spun și ție.





   Dacă atunci când ai căutat o firmă de găzduire ai dat peste Găzduire Enterprise, ar fi trebuit sa rămâi acolo. Asta pentru că au pachete de găzduire online foarte avantajoase. Profesionalismul cu care lucrează poate fi confirmat de numeroși bloggeri mulțumiți, iar faptul că nu se trag înapoi când ai nevoie de ajutor este un fapt dovedit. Pe lângă pachetul de găzduire pe care ai să îl alegi, ei mai oferă și suport tehnic gratuit. Acesta este un lucru foarte important, pentru că deși un blogger este deseori un expert în tehnica cuvântului, foarte rar este și un expert în ce ține de modul efectiv de funcționare al blogului.

   Un alt mare, mare avantaj în cazul lor este faptul că oferă și transfer și administrare gratuită. Asta înseamnă că tot ce ține de migrarea blogului de pe subdomeniu pe domeniu, lucru care îți poate da bătăi de cap, este un cadou binevoitor din partea lor.

   Eu m-am hotărât și ce pachet vreau să îmi aleg. Pachetul găzduire Wordpress EasyEngine este un pachet superior, de înaltă performanță. Această găzduire web va face ca viitorul meu blog, hadasascrie.ro (suna bine!!!), să se încarce foarte repede și să faciliteze navigarea în blog indiferent dacă acesta va fi accesat de pe computer, laptop, sau un alt dispozitiv electronic portabil.



   Acum că ști că ei sunt cei mai buni și nu mai are rost să pierzi timpul căutând. Așa că pune-te pe treabă și hai să trecem împreună la un alt nivel!

7 comentarii:

  1. Eu iti recomand HostVision. Folosesc de mult timp si nu am avut probleme. Raspund rapid la orice sesizare.
    Numai bine !

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am blog si slabe sanse sa imi fac. Merci devrecomandari insa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Succes cu noua adresa a site-ului. Daca ai nevoie de ceva ajutor, te ajut cu plăcere.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ceea ce stiu cu siguranta ca un blog implica multa munca, talent si dedicatie. Succes pe mai departe.

    RăspundețiȘtergere