marți, 28 februarie 2017

Aer condiționat portabil - Avantaje și dezavantaje



   
    Hihi! E ultima zi de iarnă!!! Doamne cât am așteptat să treacă! Abia aștept să îmi scot gecile din dulap și să le înlocuiesc cu ceva ce seamănă mai puțin cu un urs. Și pentru că sunt o persoană care privește în perspectivă, m-am și gândit ce faină va fi vara, ce soare, ce căldură, ce caniculă, ce aer sufocant. Hopa! Am cam derapat. Adevărul este că oricât de mult aș iubi căldura, vara poate fi destul de inconfortabilă. Așa că îmi fac pregătirile încă de pe acum. Așa m-am apucat să caut variante de răcorire pentru casă. Bineînțeles că în cele din urmă, tot la aer condiționat am ajuns. Totuși am găsit ceva care e posibil să îți fie și ție de ajutor. Vorbim în continuare despre aer condiționat portabil.


    Ce este aparatul de aer condiționat portabil?


   Aparatul de aer condiționat portabil este exact ce crezi. Un aparat care îți oferă aer condiționat, dar pe care îl poți lua cu tine. Este conceput pentru persoanele care nu stau mult timp în același loc. Spre exemplu, studenți sau persoane care migrează des de la o chirie la alta. Practic, dacă nu ai un domiciliu stabil, acest aparat e soluția ideală pe timp de vară.


    Avantaje - aer condiționat portabil



  •    Este ușor de transportat datorită dimensiunilor și a faptului că e alcătuit dintr-o singură carcasă. Totuși asta nu înseamnă că e ușor, în general cântărește în jur de 30-35 kg.
  •    Montajul este mult mai ușor deoarece nu va trebui să spargi niciun perete, și îl vei putea muta prin cameră în funcție de preferințe. 
  •   Nu e doar portabil, e și aer condiționat ieftin în comparație cu aparatele tradiționale. 
     

      Dezavantaje - aer condiționat portabil


  •    Geamul trebuie lăsat larg deschis. Aparatul funcționează atunci când scoți pe geam un furtun gros pentru a elimina aerul din încăpere. Dar, deoarece fereastra va fi deschisă, aerul cald va continua să inunde camera. 
  •    Și aparatele de aer condiționat mobile elimină apa. De aceea e important să te asiguri că ceea ce cumperi va avea un rezervor pentru apă detașabil, pentru a-l putea goli mai ușor. 
  •   Sunt mai zgomotoase decât aparatele tradiționale. 

     Cu iarna nu glumim, dar nici vara nu ne tăvălim de râs pe timp de caniculă. Așa că asigură-te că simțul umorului îți va rămâne intact, și vânează de pe acum cele mai bune oferte!


4 comentarii: